TÖBB MINT ISKOLA!

PROBLÉ-MÁS gyerekek az oktatásban

Fülöp Márta arról beszélt, mennyire nehéz felismerni a tehetséges tanulókat, hiszen a
legtöbben elkerülő stratégiát alkalmaznak, nem akarnak kitűnni a szürke tömegből. Elmondta, hogy lehetnek olyan tanulók, akik csak egy területen kiemelkedően tehetségesek, a többin pedig átlagosan teljesítenek. Fontos, hogy ne csak az az egy terület kerüljön fejlesztésre, hiszen a cél az, hogy komplex tudást adjunk át, amely elvezeti a tanulót a szociális-emocionális „jól-lét” érzéséhez. Az előadásából kiderült, hogy a tehetséges gyermekek is szoronghatnak, a teljesítménykényszer, a társaikkal való folyamatos összehasonlítás miatt.
Fontos tehát, hogy a tanárok odafigyeléssel, türelemmel, bátorítással elérjék, hogy a tanuló felismerje képességeit és önmaga próbáljon többet kihozni magából.
A konferencián részt vevő kollégák visszajelzései nagyon pozitívak voltak. Mindenki élményekkel, új ötletekkel gazdagodva távozott. Reméljük sikerült új oldaláról bemutatni az oktatás lehetőségeit.
Köszönjük az intézmény vezetőségének a rugalmas, gyors és színvonalas előadások
megszervezését és lebonyolítását.

Törökné Horváth Andrea
gyógypedagógus, Mk. vezető

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik apró, tökéletesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye az Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Engedélyezem" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás